novell - om du visste hur mycket jag älskade dig





jag tog med mig en stor buket med blommor  & ipaden & min starkaste sida ;)..
jag visste att hon skulle gillar presenten men hon skulle få de efter vi hade åkt någon grej
klockan blev 3
och hon kom dit ..
jag blev så jävla glad och se henne , hon skrek till mig
- HEY JUSTIN
jag fick ett smile på läpparna
- HEY DESSY
hon kom springade och hon började gråta , jag fick lite dåligt samvete & jag kramade om henne och lyfte upp
henne
-Don't cry shawty, sa jag
-I love you justin !
-I love you to sweetie.

-are you hungry ? frågade jag
-Yes, and you ?
-yes i'm, What you wanna eat ?
-i don't know ..
-burger king! ;DDDDD sa jag med ett smile på läpparna
-haha okay.


jag tog tag i hennes hand och började gå mot burger king -What you wanna have ?
-ChickenBurger please and a coke.
-okay.

Jag gick iväg för att beställa .

-hey !
- Omg, hey justin bieber, what you wanna have ?
- A BigMac a ChickenBurger and 2 coke's pleas.
- Okay, it will be 150 swedish krons, or 15 euros thanks .


dessy satt och väntade vid ett bord & där kom jag, jag skrattade lite & gick och tog peppar & salt.
jag kom och satt sig & vi åt,
jag frågade

-What is your favorite attraction ?
-Balder & atmos fear. your ?
-haha, i don't know It's the first time i'm here !
-Haha, i forgot about it.
-hahaha.
-do you wanna try Atmos Fear ? frågade dessy
-ofc i wanna ...

vi åt upp våra mål och hon tog min hand och vi gick till denna Atmos Fear..
jag kollade upp på grejen som var säker 100 meter över mig själv..

- NEVER !!! sa jag
hon skratta till och vi satte oss !
- NEVER NEVER skrek jag till en gång till
och den jävla grejen började åka ..
jag skrek till som en tjej och det kändes lite pinsamt .. hon tog min hand och kollade djupt i mina ögon .
nu var det min tur att välja den grejen vi skulle åka  jag pekade på en som hetter kanonen och hon gillade det visst inte .. snälla inte den sa hon .. jorå sa jag och tog hennes hand och vi satte oss i kanonen , men hon gick i från sitt säte .. kom hit sa jag blunda och luta dig fram hon blundade och lutade sig fram och hon fick ....... inte en smäll på käften
utan en kyss ;) kyssen varade säkert i en minut och jag frågade snällt
- can you now?;)
hon satte brevid mig helt förlamad ..
efter vi hade åkt kanonen tog jag henne och kramade om henne och tittade på hennes blåa ögon
hon lutade sig mot mitt bröst och jag kysste henne på pannan och kramade om henne hårt
- i never let you go .. började jag sjunga
hon tittade på mig och vi kysstes igen
efter det så kom scooter med alla paketen eller paketen utan ipaden & blommorna
jag gav henne blommorna som var större än mig & dessy är ca 10 cm kortare än mig så ni kanske fattar ;)
hon sa tack och nu kom det bästa !
hon öppnade presenten och började skrika !
- visste att du skulle gilla den .. sa jag tyst på svenska
- DU KAN SVENSKA ?
- jag kaaan liite men inte mycket ;D

hon började gråta och kysste mig igen
världens bästa dag


skriver mer imorgon , är med frida


EMELIIIIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0