novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 03




kunde inte fatta att hon var så fin ?
dessy tjejen jag hade längtat efter och nu så kanske hon skulle ringa tillbaka till mig ?
men tanken slog mig att jag inte kanske var hennes typ & att hon var snyggare
efter konsären så var det min tur att skriva alla autografer och det gjorde jag med ett leénde på läpparna
eftersom jag trodde dessy skulle dyka upp med sina kompisar men tydligen gjorde hon inte det
efter allt så skulle jag gå och lägga mig & imorgon skulle jag uppträda utan för dessys hus även om det skulle ta hela natten för mig och hitta henne..


- varför ser du så tanke full ut ? frågade scooter mig
- han har hittat en ny chey ! sa ryan
- äh , hållkäft ni vet väl inte vad som kommer hända sa jag lite tycker och började boxa på scooter
- va inte så kaxig sa båda i kör och började små fajta med mig

plötligt kom mina allra bästa vänner in chris beadles , shaz & ryan !
jag kramade chris rikigt hårt eftersom vi hade bråkat efter jag hade berättat för honom att jag hade ett förhållande med selena och han trodde att han skulle få henne ..
jag sa förlåt och förklarade händelsen och att jag hoppades på att vi kunde vara broshor för evigt
han svarade ja och jag fick lixom lite tårar i ögonen
vi svängde in på mc donalds och nu var det min tur att beställa

- välkommen till mc donalds det går bra att beställa
- hey it justin bieber can i .. jag hann inte säga mer
- OMB IT JUSTIN HAN SKA BESTÄLLA HOS MIG ! AHHH JUUUSTIN BIEBEBEBEBBEBER
- okay, you get an autograph and a kiss on the cheek if you stop shouting sa jag eftersom jag inte orkade mer fans
- okay i'll sa hon jätte tyst
- i wan't 3 big mac & 3 chicken nuggets team box !
- okey it
there will be 25 Euros or 250 Swedes
- okey see u there

t
jejen gick ut för att få sin puss men istället fick hon min keps och en puss på munnen !
då kom jag på att dessy hon jag hade blivit förälskad i att hon fanns!

plötsligt så ser jag selena och jag kom på att hon skulle vara här på sin konsär med hennes nya kille från glee
jag ser att hon tittar på mig och kommer fram till mig och säger hej ..
- hey justin ! sa hon och kramade mig
- i'm sorry that i breake up whit you but i'm in love whit him sa hon och pekade på glee killen
-
I'm pretty or I'm very happy that you broke up with me because I've met Dessy!

hon gav mig sin bitch -blick och gick därifrån..



det blev ganska mycket men jag skriver mer imorgon !




kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0