novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 05



hon gav mig sin bitchblick ..

jag gick runt och undrade ifall dessy skulle ringa mig någon gång ?
kanske att hon inte hade känslor för mig ? ..
plötsligt ringer det på min mobil!
-Hey, its dessy.
-Hey shawty, do you want to meet me ?
- omg, ofcourse i want to meet you .
-okay, meet me at Liseberg three o'clock ?
-okay.
- i have rented Liseberg. I love you bye .
-OMB. love you to, se ya !

hon ville träffa mig ! HON VILLE TRÄFFA MIG
jag sprang runt som en kanin på mc donalds och så klart kom mina fans !
- sorry girls don't have time ! sa jag snällt men alla fick varsin kram
vi körde till hotellet och tog på mig en enkel shorta och mina snyggaste jeanse och en sån hip hop keps!
var nöjd med klädvalet & hoppades på att dessy skulle tycka samma sak
klockan var 13.30 när jag var klar ..
jag stack ner till scooter , ryan good, ryan butler, chaz & chrisitan och sa att vi skulle sticka till nordstan
- can we go to this nordstan ? frågade jaf
- yes ofc sa chris

vi åkte ner till nordstan och det var helt döende men alla affärer var öppna så vi stack till närmsta -butik och köpte dessy en ipad.. undra ifall hon gillar den ? ..
klockan var nu 14.30 och jag beslutade mig att åka till liseberg och göra parken lite romatisk !
eftersom  vi skulle ha hela liseberg för oss själva !
jag tog med mig en stor buket med blommor  & ipaden & min starkaste sida ;)


ni får veta mer imorgon , är inte på humör & orkar verkligen inte blogga


emeliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0