Novell- om du visste hur mycket jag älskar dig 06



Dessy här !
Nu har jag dushat & ska snart sätta på mig,
min Justin tröja & ett par shorts..
Klockan är halv tre & jag ska snart åka till liseberg.
Jag packade ner mina 800 kr i min väska.

-Mamma jag åker till Liseberg nu !
-Okej, gud va kul.
-jag vet, hejdåå !
-hejdå.

Jag var så himla glad !
JAG ska va med justin helt själv på liseberg?!
hur många är det igentligen som får uppleva det ?

Efter 10 minuter var jag framme .
& där stog Justin typ 30 meter bort ,
det var lite pinsamt fast ändå inte.

Jag skrek,
-HEY JUSTIN !
-HEY DESSY !

jag sprang ditt & kramade honom..
sen kände jag att det började komma tårar & jag kunde inte hålla mig så jag började gråta.

-Don't cry shawty, sa justin.
-I love you justin !
-I love you to sweetie.

-are you hungry ? frågade justin,
-Yes, and you ?
-yes i am, What you wanna eat ?
-idk, you ?
-burger king ofc !
-haha okay.

Han tog tag i min hand och vi gick till burger king.
När vi kom ditt så frågade han

-What you wanna have ?
-ChickenBurger please and a coke.
-okay.

Justin gick iväg för att beställa .

-hey !
- Omg, hey justin bieber, what you wanna have ?
- A BigMac a ChickenBurger and 2 coke's pleas.
- Okay, it will be 150 swedish krons, or 15 euros thanks .

Jag satt och väntade vid ett bord & där kom han, han skrattade lite & gick och tog peppar & salt.
Han kom och satt sig & vi åt,
han frågade

-What is your favorite attraction ?
-Balder & atmos fear. your ?
-haha, i don't know It's the first time i'm here !
-Haha, i forgot about it.
-hahaha.
-do you wanna try Atmos Fear ? frågade jag.
-ofc i wanna .



Mer får ni veta av emelie imon,
Byeee !
/ alice :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0