novell-om du visste hur mycket jag älskar dig 04



Seriöst , var allt på riktigt?
att Justin pratat med MIG av alla som var på han konsert ?
I fredags när jag kom hem efter konserten så gick jag och sov direkt .
-gumman ?
-Vad ?
-Kan du gå & hämta tvätten i tvättstugan ?
-Nee, men du vet igår, så pratade justin med mig?, jag fick hans nummer & idag ska jag ringa han !
-Åhh gud.
-Cooooooolt, med mej av alla !
- jo,, ja visst !.
Tänk om justin typ va kär i mig på riktigt och att det inte bara är sån "fan grej"  .
Jag ringer han ..
-Hey, its dessy.
-Hey shawty, do you want to meet me ?
- omg, ofcourse i want to meet you .
-okay, meet me at Liseberg three o'clock ?
-okay.
- i have rented Liseberg. I love you bye .
-OMB. love you to, se ya !

JAG SKA TRÄFFA JUSTIN PÅ LISEBERG BARA VI TVÅ IDAAAAAAAAAAAAAAG?!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG !
JAG DRÖMMER ...
Justin bieber älskar mig jag älskar han?
otroligt.
Nu är klockan 11 så jag har 4 timmar innan jag ska vara där !
Jag går & duschar sen så ska jag fixa mig.

det kanske blev lite  :/
men jag hade skrivit sen råkade jag ta bort det så jag fick börja om ..
Men hoppas ni tycker novellen är bra.
skriver mera på fredag
/ alice <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jätte gullig novell! :)

2011-04-27 @ 19:25:47
URL: http://tildaahs.blogg.se/
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Hej! Fin blogg, vad ska du göra på helgen?



Kram :)

2011-04-30 @ 21:39:31
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0