novell-om du visste hur mycket jag älskar dig 02

 

 

 

Jag är typ en helt vanlig tjej, som heter dessy.
jag är typ världens största belieber !
Min högsta dröm är att få träffa justin ...

Dagen började med att mamma kom in om väkte mig..
- DESSY VAKNA?!
- Ja mamma.. juste jag ska ju på konsären idag?!
- ja.

Jag gick fort upp, & satte på mig kläderna jag valde för typ 2 veckor sen..
sen gick jag ner & åt frukost, klockan var bara 10.30 så jag loggade in på facebook en liten stund sen gick jag & tog spårvagnen, jag hade skrivit justin bieber i pannan & jag hade min justin bieber tröja sen hade jag shorts där jag själv hade skrivit justin bieber i love u.
jag hade inte så mycket smink eftersom att jag visste att jag skulle gråta .

På konserten.
det kändes så ovärkligt att vara på hans konsärt.
Jag hade bokat plats längst fram så jag såg justin på nära håll & jag började gråta..
han sjungde One less lonely girl först sen stopade musiken,
& justin började prata jag fattade först inte att han pratade med mig till han sa..
-"Whats your name shawty"
-Dessy svara jag.
-damn what nice name you have, sa han.
han bad mig följa med upp på scenen & sjungde Ollg för mig.

jag visste inte vad jag skulle göra, det kändes som att jag skulle svimma
jag tänkte att jag säkert bara drömde, men det gjorde jag inte.

-what is your fravorite song?, frågade han.
-favorite girl
-dan came out, we will sing favortie girl !

Jag va på väg ut,
men han visade att jag skulle sätta mig ner igen.

-you are my favortie girl, sa han.

Seriöst så visste jag inte vad jag skulle göra?!
det kändes som att jag drömde, det är omöjligt att jag blev OLLG?!
Att justin har snackat med mig av alla tusentals som va där?!

Efter konserten tog han med mig ut bakom scenen & skrev på en papper ;

if
you knew how much I love you
My phone number: 04 101 ..
call me tomorrow if you want to meet me
Your Justin Bieber

det känns helt omöjligt.

Jag ringde mamma..
- MAMMA?! JAG BLEV OLLG?!?!?!?!?!
-One less lonely girl?
-JAAAAA?!
-skojar du?
-a. NEEEEJ?!?!?!
-oj oj oj..
-Han gav mig sitt telefonummer bakom scenen & han sa att jag hade ett fint namn OMBOMBOMB?!?!?!?!
-okej, men kom hem nu .
-Jag ska bara dö först..

& IMON SKA JAG TRÄFFA HAN OMGOMGOMG!´




Vi kommer lägga ut varje dag emelie gör varannan & jag varannan .

/ Alice ~







Kommentarer
Postat av: Emma :)

Bra :)

2011-04-26 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0