novell-om du visste hur mycket jag älskar dig 08





efter vi hade åkt atmos fear,
så ville Justin att vi skulle åka kanonen, men den är ju skit läskig.
jag sa snälla inte den & Justin kysste mig i typ en minut sen så frågade han

-can you now ?

jag gick fram & satte mig brevid honom.
när vi hade åkt lart så kramade han mig & kysste mig på pannan sen började han sjunga i never let you go..
Sen började jag gråta och vi kysstes igen..
sen kom scooter,
SERIÖST JAG TYCKTE DET HÄR VA SKIT COOLT, NU HAR JAG SÄTT SCOOTER OMG.

Justin gav mig blommor & jag började nästan gråta igen..

-Tack.

Sen gav han mig en present så jag öppnade den sen så började jag skrika. JUSTIN BIEBER GAV MIIIG EN IPOD OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMOG?????!!!?!

-visste att du skulle gilla den sa justin.
-KAN DU SVENSKA ?
-ja lite, men inte mycket.

Jag började gråta & kysste honom.

nu frågade han om jag ville ha glass så vi gick och åt det,
Justin berättade att han skulle åka hem om några dagar, då började jag gråta igen.


- justin pleas don't ?
- i don't have a choice.
- yes u have.
- no, i want you to comply with? sa justin.
- I can't sa jag.
-yes u can sa han.
-I love you sa jag.
- i love you too sa han.
-i don't want you to go, sa jag..
-and i dont wanna go, you don't know how much i love you sa justin. .
-and you don't know how much i love you..
-haha, shawty yes i know.
-your my everything sa jag..
-& your my everything.
-aww...
Han började sjunga Ollg..
Sen kysste han mig igen...

OMG.. ASSO SERIÖST JAG ÄR TSM MED JUSTIN?!'
jag kan verkligen inte beskriva känslan när jag ser honom så himla underbar är han.
& just MIG av alla tjejer i hela världen.
JUST MIG ?!
OMG.







Skriver mer imon för jag hinner inte nu...

ha deeeeeeeeeeeeeeeet !
/ alice :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0