novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 12







När vi kom hem från stan så gick han med mig hem,
vi satte oss på min säng och jag kände att en tår började falla ner från min kind.

-why did you cry ? frågade han.
-bcuz im lucky and I want it to be like this forever.
-Me too wish we could stop the time, but we can't .
-I don't care what my mom, i go with you to canada.
-I want you too do but it's not so easy.
-no, but yo teach me to never say never, so why not ?
-bcuz you mom gonna be angry at me, and when i have my concert what are you gonna do then ?
-follow you.
-haha okay.
-Justin I love you, and if i leave me I'm gonna die.
-I love you too so much, i never gonna leave you trust me.

Allt kändes typ som en film elr ngt.
mamma knackade på dörren,

-KOM IN ?!
-Hej, är ni hungriga ?
-Ja, eller det beror på vad det är för mat ?
- jag har inte handlat än, vad vill ni äta ?
-justin what do you wanna eat, frågade jag justin.
-Some swedish food ?
- okay, like fish and somehing ?
-yea, okay.
- okej jag går och köper fisk och potatis typ, sa mamma.

Hon stängde dörren och gick ut.

skriver mer sen för ni måste jag gå / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0