novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 10



ni kan läsa om dessy jag orkar inte berätta om ..


när vi var framme på hotellet så fick jag hjärtklappningar ..
jag svimmade ihop & jag vaknade på rummet med dessy
- aw justin
jag visade att hon skulle lägga sig brevid mig och hon la sig brevid mig och började gråta
- it's gonna be okey , i promies you <3
hon grät ännu mer och jag visste inte vad jag skulle göra så jag fick förklara för henne
- if you're wondering why I fainted, it was only because I had an awesome consortium yesterday & I fell for you:)
dessy kollade konstigt på mig
-
nah I'm kidding but I'm car sick so when I've gone too far so it will be weird in my head
- ah okey
I was afraid ..
- it's okey baby , love you
- love you to
jag förståg att hon var rädd , jätte rädd så jag kysse henne igen
hon kollade med sina blåa fina ögon
-
should we order pizza? frågade jag
-
yes, of course .. i want kebab pizza ;D
-
huhu, what is it?
- it's meet my love
- AWWWWWWWWWWW sa jag och jag kysste henne
vi beställde våran pizza som hette kebab som var från grisen som alla kuder åt!?
jag kastade en kött bit på dessy och det slutade med ett mat krig.

- oh you are so fucking hot, you're the finest girl!
jag gick till henne och började kyssa henne på nacken & hon kysste mig på nacken och det gick vidare till hångel
jag bärde in henne på rummet och vi började storhångla på sängen
-justin should we really? ...


skriver mer sen // emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0