novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 11




-idk...
-okay.

han slickade sig runt läpparna, så sjukt gulligt hahaahaha :)

-Dessy i'm tired i think i gonna sleep.
-yeah me too.

vi gick iväg för att borsta tänderna...
sen gick vi in & la oss i sängen, han pussade mig på munnen,
-sleep sweet shawty, I love you.
-love you more.
-it doesen't work.
-yes.
-no.

han höll om mig & vi somnade på typ 10 min..

Nästa dag


idag var det söndag..
-goodmorning sunshine :)
-goodmorning :D
-Have u sleep good ? frågade jag.
-verry good cuz i have a dreamed about u, and you, have u sleep good ?
-aw,yeah pretty good.
-What do u wanna do today ? frågade han.
-idk, you may decide ? ;)
- yh' something fun ?.. go and shopping ?
-okay ! :D

vi gick och satte på oss kläder,
han satte på sig jeans & en svart t-shirt,
och jag korta shorts & ett rosa linne.
jag sminkade mig med foundation maskara & lite läppglans.
sen gick vi ner och tog 7:an in till nordstan,
det kom massa som typ hoppa på han och ville ha hans autograf & dt fick dom xd.
Sen gick vi in i hm, han pekade på en tunnika,

-did u like this ? frågade han.
-yes.
-okay i buy it sa han.
-thank you justin :)
-no problem.

sen så gick vi in i dressman och han köpte en skjorta .



Mer får ni veta nästa gång jag skriver :] / alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0