novell - om du visste hur mycket jag älskar dig 13









Hejhejehejh, jag vet att jag nt brukar skriva så mke men från&med nu ska jag dt!.

Nu hade jag spänderat fyra dagar med justin & det har varit dom bästa dagarna i mitt liv,
det fanns inget i mitt liv som betyde licka mycket som justin.
och för en månad sen kunde jag aldrig ha tänkt mig att jag skulle bli tsm med justin ?
då va typ min dröm att gå på en av hans konsärer.

När vi hade ätit färdig fisken och potatisen som smackade blää,
så gick vi ut en stund, vi gick mest bara runt och pratade tillslut frågade jag justin

-Are you lucky?
-Ofcourse I'am, with you, the only thing that worry me is that soon i gonna go back to canada, and yes.
-But srlsy are you real lucky?
- I....

Jag såg hur hans ögon blev fyllda med tårar, som sedan fallde ner för han kinder...

-Jus..
jag började oxo gråta att se justin gråta fick mig att må dåligt.

-Shawty?
your amazing, your the only one i really could talk to.
I'm lucky.
bcuz i'm here with you, and jag har aldrig varit more lucky.
The first time I looked into your blue eyes I knew there was something special with you.
And i will never, never, NEVER let you go, trust me.

Jag kunde inte svara jag bara grät..
Sen kysste jag honom.

*RINGRINGRING*

Justin telefon ringde, det va scooter,
Justin sa till mig att han va tvungen att åka till hotellet men att vi kunde träffas imon sen kysste han mig,
-Byee se you tomorrow okay, take care, i love you.
-byee, i love you too so much ! :)

Han sprang iväg.
Sen gick jag in, klockan var runt 19.00 nu...
Jag la mig i soffan satte på tv'n & typ somnade direkt.
Vid 10 vaknade jag av ett sms det var justin.

-hey i just wanna say goodnight, are u sleeping ?

-No i'm talking with you badass, okay goodnight!.

- I love you most in the hole world.

- I love you more...

Sen gick jag in och la mig & sov i min säng ist :p

NÄSTA DAG!

Jag gick ut tog en macka & sen ringde jag upp justin

-hey Justin.
-hey, can i come home to you I must say something.
-ofcourse come now.
-I'm one my way ;)

En havtimma senare ...

*PLINGPLÅNG*

-HEY JUSTIN !
-HEY!

justin såg inte så där jätte glad ut, sen så gick vi in på mitt rum.

-don't be sad now, but yesterday scooter tell me that tomorrow i gonna go home.
-NO :((
sen började jag gråta ...

8 timmar senare.
Justin hade åkt, fast han sa att han kankse skulle komma ikväll.

-Mamma?, jag vill åka med justin!
-det går inte gumman, jag vet att du aldrig velat bo i sverige, och inte jag heller men jag har inte pengar att flytta till kanada eller usa.
-Men jag & Justin kan fixa det med pengarna!?
-Det är inte så lätt, jag har inget jobb där & vart ska vi bo ?
-men ååhhh.

Nu ringde det på dörren och jag så lilla justin i nyckelhållet hahah!

-hey dessy open the door!
-HAHA okeeeeyy!
-han kramade om mig hårt & sa att han skulle vänta 3 dagar till att åka !
-YESYESYES!!! JUSTIN I LOVE YOU!
-I LOVE YOU TOO!

Mamma ropade!
-Gumman ? jag har en glad nyhet!
-vadåvadåvadå ?
-jo, alltså Ken du vet ?
-jaa?
-pappa har fårr jobb i kanada! & han sökte det bara för din skull.
-DU SKOJAR ?! SERIÖST ?!?!
-jaa, & jag tänkte att om du vill kan du följa med honom & sen kan du komma tillbax när du vill och jag kommer självklart och hälsar på så ofta jag kan.

-JUSTIN JUSTIN JUSTIN ?! MY DAD GOT A JOB IN CANADA ?
-OMG, YEEEES, AND THAT MEANS THAT YOU COMMING WITH ME TO CANADA ?
-YEAHYEAHYEAHYEAH!
-OMG, I HAVE NEVER BEEN SO LUCKY

jag och justin sprang runt och dansade i hela lägenheten !

Jag ringde pappa!
-PAPPA DU ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN JAJAJA JAG FÄLJER MED! :D<3
-va bra gumman, men jag ska åka upp dit idag.
-okey men jag åker med justin typ övermån asso om tre dagar :p.
-Okej ha det så bra så länge. älskar dig!
-älskar dig oxo hejdå!

både jag och justin typ grät och skrattade samtidigt omg jag ska flytta till kanada omgomgomgog! :DDDD






mer kommer imon, och idag va jag faktist duktig på å skriva mkt!
/alice


Kommentarer
Postat av: amanda. :)

Meeeeeer! ;)

2011-05-21 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0